کد فعال سازی رجیستری گوشی

کد فعال‌سازی گوشی را چگونه به دست آوریم؟

اشتراک در

کد فعال سازی رجیستری گوشی

در طرح رجیستری گوشی برای هر دستگاه (آکبند، انتقال مالکیت دادِه شُده، دارای درخواست مسافری تأیید شُده)، باید فرآیند فعال‌سازی گوشی (رجیستری گوشی) در سامانه همتا از طریق وارد کردن شماره IMEI، شماره سیم کارت و کد فعال‌ سازی همتا، برای سیم کارت مورد نظر انجام شود.

 

کد فعال‌ سازی رجیستری گوشی را چگونه به دست آوریم؟

کد فعال‌ سازی رجیستری گوشی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمی شود. بَسته به نوع دستگاهی (آکبند، انتقال مالکیت دادِه شُده، دارای درخواست مسافری تأیید شُده) که قصد فعال‌سازی آن را دارید از سه روش زیر می توانید کد فعال‌ سازی رجیستری گوشی را بدست آورید.

1- کد فعال‌سازی برای دستگاه‌های آکبند قانونی

برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال‌ سازی رجیستری بر روی جعبه یا کارت گارانتی دستگاه، ثبت شُده است. در غیر این ‌صورت می‌توانید ضمن تماس با شرکت وارد کننده که در استعلام اصالت یا رجیستری گوشی در سامانه همتا نمایش دادِه می‌شود،

نسبت به مطالبه در خصوص عدم وجود کد فعال‌ سازی رجیستری بر روی کارت گارانتی اقدام نمایید. برای مشاهده شماره تماس شرکت‌های واردکننده به صفحه اطلاعات گارانتی ثبت شُده در سامانه جامع گارانتی بروید.

2- کد فعال‌سازی برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم)

کد فعال‌سازی رجیستری گوشی دست دوم پس از انجام فرآیند انتقال مالکیت، در پیامک با سرشماره HAMTA برای خریدار ارسال می‌شود.

3- کد فعال‌ سازی برای دستگاه‌های ثبت مسافری شُده

کد فعال‌ سازی رجیستری گوشی های مسافری پس از ثبت قانونی شناسه دستگاه در گمرک و ارسال اطلاعات به سامانه همتا، در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر در قسمت “اطلاعات ثبت مسافری” وجود دارد. برای آموزش رجیستر کردن گوشی مسافری در سامانه همتا کلیک کنید.

مسافران بعد از رجیستر کد فعال‌ سازی رجیستری را در پنل سامانه همتا قسمت اطلاعات ثبت مسافری دریافت میکنند

کد فعال سازی رجیستری گوشی
کد فعال‌ سازی برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده

کد فعال سازی رجیستری را ندارم و گوشی ام رجیستر نیست

اگر گوشی شما رجیستر نیست میتوانید مراحل آن را در سامدای مطالعه کنید یا قیمت تقریبی رجیستری گوشی خود را محاسبه کنید و از ما مشاوره بگیرید.

5 1 رای
امتیاز به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت مرچنت آیفون 14 و 15
وبلاگ آموزشی

ثبت مرچنت آیفون

ثبت مرچنت آیفون و بازیابی آنتن آیفون 14 بدون رجیستری در حال انجام است در حال حاضر خرید و فروش آیفون 14 و 15 غیر قانونی است

مراحل گرفتن ارز مسافرتی
وبلاگ آموزشی

مراحل گرفتن ارز مسافرتی

مراحل گرفتن ارز مسافرتی در سال 1402 به شرح زیر است ارز مسافرتی را از کدام بانک‌ها دریافت کنیم؟ از مراحل گرفتن ارز مسافرتی مراجعه به بانک

اطلاع از قیمت رجیستری

جدول محاسبه قیمت

اطلاع از قیمت رجیستری
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا